Yrityksen kotisivulla olevat referenssit ja positiiviset arvostelut muuttavat kävijät ostaviksi asiakkaiksi
Yrityksen referenssit ovat muuttaneet muotoaan viimeisten vuosien aikana. Ennen riitti yritysasiakkaan nimi kotisivulla, mutta nyt tarvitaan asiakas kertomaan onnistuneesta asiakaspalvelusta omalla nimellään ja naamallaan. Potentiaaliset asiakkaasi haluavat saada ns. sosiaalista todistetta siitä että olet tehnyt työsi niinkuin olet luvannut.
Missä muodossa asiakasreferenssiä eli sosiaalista todistetta kannattaa kerätä ja näyttää
- Google My Business – arvostelut
- Yrityksen referenssityöt kotisivulla
- Asiakkaiden menestystarinat videomuodossa
- Tuotearvostelut
- Sosiaalisessa mediassa saadut arvostelut ja positiiviset kommnetit
- Toimialakohtaiset arvostelualustat kuten Yelp, Tripadvisor jne…
- Asiakkaan lyhyt kuvallinen ja nimellinen kommentti palvelusta
- Asiakkaan logo
Tarvitsetko apua systemaattisessa positiivisten arvostelujen keräämisessä, asiakaskertomusten kirjoittamisessa tai videotestimoniaalien kuvauksissa?
Meillä on näihin kaikkiin järjestelmällinen systeemi, joka automatisoi muuten erittäin paljon aikaavievää prosessia.
Ota yhteyttä
Tiedustelut & Myynti
Tarko Suodenjoki
045 662 3555
myynti@viisam.fi